2015. december 15., kedd

Last minute karácsonyi szettek


Gyönyörűen csillogó karkötő és fülbevaló *.*

A karkötőt barna tekla gyöngyökből és shamballa gyöngyökből fűztem, melyeket ezüst színű köztesekkel egészítettem ki. A tekla gyöngyök 8 mm-esek, a shamballák kb. 9 mm-esek. Mivel gumis damilra fűztem, szinte bármilyen csuklóhoz jó.

A fülbevalót bézs színű csiszolt gyöngyökből és ezüst színű köztes gyöngyökből készítettem. A gyöngyöket sodronyra fűztem és akasztós fülbevaló alapra rögzítettem. A gyöngyök mérete 3 és 5 mm. A fülbevaló hossza akasztóval együtt 7 cm. A fülbevalókhoz szilikon füli hátsót is adok, hogy ki ne essenek :)

Szépen be is csomagolom, hogy neked már csak át kelljen adni ;)

Az ára 3000 Ft + 500 Ft postaköltség.



Elegáns ajándék lehet anyukáknak vagy nagymamának. Finom, visszafogott és csillogós is egy picit. Remekül kombinálható fekete, fehér, bordó, piros, szürke ruhákkal.

A karkötőt 8 mm-es fekete tekla gyöngyökből és 8 mm-es bordó csiszolt gyöngyökből fűztem gumis damilra. Kiegészítettem még néhány ezüst színű fém köztessel.
Mivel gumis, így a legtöbb csukló méretére jó.

Ugyanezekből a gyöngyökből készítettem egy fülbevalót, ami akasztóval együtt 5,5 cm. Füli hátsót adok hozzá, hogy ne essen ki véletlen se fülből :)

Szépen be is csomagolom a szettet, hogy neked már csak át kelljen adni ;)

Ára 2200 Ft + 500 Ft postaköltség.



Ez a szett cuki, bájos és finom egyszerre. Állatbarátoknak, szarvas és karácsony fanoknak tuti befutó ajándék!

A karkötőt 8 mm-es bronzos barna tekla gyöngyökből fűztem gumis damilra és egy 2 cm-es szarvasos fityegőt tettem rá.

A nyaklánc hossza 49 cm, amiből a szarvas 5,8 cm. 8 darab 8 mm-es barna és bronzos barna tekla gyöngyöt is tettem rá.
A nyaklánc hosszán kérésre állítok.

Szépen be is csomagolom, neked már csak át kell adnod ;)

Ára 3000 Ft + 500 Ft postaköltség



Úgy csillog ez a szett, mint a frissen hullott hó *.*
Remekül variálható átlátszó és ezüst színei miatt. Könnyed, légies nyaklánc egy visszafogott fülbevalóval.

A nyakláncon 3 db 6 mm-es és 3 db 3 mm-es csiszolt gyöngy van. A kulcs medál 4 cm-es és egy Swarovski strassz díszíti. A nyaklánc teljes hossza a kulccsal együtt 40 cm. Delfin kapoccsal záródik. A lánc hosszát kérés szerint állítom.

A fülbevaló akasztóval együtt 5 cm. Füli hátsót is adok hozzá, hogy ki ne essen a fülből :)

Szépen be is csomagolom, neked már csak át kell adnod ;)

Ára 2800 Ft + 500 Ft postaköltség.

 

Klasszikus karácsonyi szín a piros és a bordó. Ezzel a szettel nem lehet mellé fogni! Egyszerű, jópofa karkötő és fülbevaló.

A karkötőt 8 mm-es bordó színű tekla gyöngyökből fűztem és került rá egy karácsonyi csizma mdál. Gumis damil az alapja, ezért a legtöbb csuklóra jó. A medál mérete 2 cm.

A fülbevaló lógós, többféle bordó színű tekla gyöngyökből készült. A gyöngyök mérete 8 mm. A fülbevaló teljes hossza akasztóval együtt 7,5 cm. Füli hátsót is adok hozzá, hogy ki ne essen véletlenül a fülből.

Szépen be is csomagolom, neked már csak át kell adnod ;)

Ára 1500 Ft + 500 Ft postaköltség.



Örök klasszikus a fekete és a szürke szín. Szinte mindenhez fel lehet venni, ezért szeretjük is gyakran viselni :)

Bájossá teszi a karkötőt a szatén szalagból kötött masni. A karkötőt szépen kiegészíti a fekete csillogó fülbevaló.

A karkötőt kisebb csuklóhoz készítettem. Gumis damilra fűztem 8 mm-es tekla gyöngyöket, majd szalaggal átkötöttem a fekete, szürke és grafit színű, külön-külön is használható karkötőket.

A fülbevalót 6 mm-es csiszolt gyöngyökből és ezüst színű köztesekből készítettem. Hossza akasztóval együtt 5,5 cm. Füli hátsót is adok hozzá, hogy ki ne essen véletlenül :)


Szépen be is csomagolom, hogy neked már csak át kelljen adni ;)

Ára 2700 Ft + 500 Ft postaköltség.

 

Meseszép, különleges hófehér szett, amit nem csak télen lehet hordani! Csillogó, mégis finom és elegáns.

A karkötőt 8 mm-es matt tekla gyöngyökből fűztem és csiszolt gyöngyökkel díszítettem. A fűzésnek köszönhetően merevebb karkötő, ami akkor áll szépen, ha pont illeszkedik a csuklóhoz. Hossza 21 cm. Delfin kapoccsal záródik.

A fülbevalót 6 mm-es csiszolt gyöngyökből és ezüst színű, strasszos köztesekből készítettem. Hossza akasztóval együtt 5 cm. Füli hátsót is adok hozzá, hogy ki ne essen a fülből.

Szépen be is csomagolom, hogy neked már csak át kelljen adni ;)

Ára 5000 Ft + 500 Ft postaköltség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése