2015. december 28., hétfő

2015 - máris itt az év vége!

Sziasztok!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én szeretem előre megtervezni a következő évemet és lezárni az előzőt. Van erre egy remek tervező, amit már évek óta használok, a YearCompass. 

Szeretem benne, hogy nyomtatható és online formában is használhatom. Imádok írni, ezért általában kinyomtatom. És azt mondják, ha kézzel írod le a céljaid, akkor sokkal nagyobb valószínűséggel fogod tudni majd őket megvalósítani. Ezen kívül lehet hozzá rajzolni, ragasztani mellé inspiráló képeket.

Én a 2015-ös évet már lezártam a YearCompassal, már csak a jövő évem tervezése maradt hátra.

Azért szeretem így zárni az óévet és nyitni az újévet, mert így mindig el tudok magammal számolni, hogy mi az amiben előrébb haladtam és mi az ami még feladatként vár rám. 

Az biztos, hogy ilyenkor maximálisan őszintének kell lennetek saját magatokhoz, különben teljesen fölöslegesen csináljátok (ez csak az én jótanácsom :) ).

Csak pár mondatban itt is összefoglalom mi történt a Díva ékszerek háza táján 2015-ben:
 - átlépte a Facebook oldalam az 1500 követőt
 - Instagramon és Pintereseten is jelen vagyok
 - Együttműködés a For U Esküvőszervezéssel
 - vásárok
 - sok-sok boldog és elégedett vásárló, amiért nagyon hálás vagyok nektek! 

Egy halomnyi tervem van 2016-ra, amiből igyekszem minél többet megvalósítani. Remélem, hogy számíthatok rátok a továbbiakban is és figyelemmel kíséritek a munkám!

Nagyon boldog új évet kívánok nektek, kívánom, hogy minden kitűzött célotokat meg tudjátok valósítani! :)

Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése